Szanowni Państwo,

https://damart.pl.

Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu posiadanych danych
osobowych Damart Damian Smelczynski
62-570 Rychwał ul. Grabowska 30b



W związku z wejściem w życie od 25 maja 2018 roku i obowiązywaniem ustawy z dn. 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. z dnia 13.06. 2016 r., Dz. U. 2016 r. poz. 922)
oraz zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy jakie w związku z tym przysługują
Państwu prawa i w jakim celu przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Administratorem danych osobowych Klientów oraz Osób kontaktowych jest Damart Damian
Smelczynski 62-570 Rychwał ul. Grabowska 30b, NIP: 665-243-15-22, REGON: 300032717.
Inspektorem d.s. ochrony danych osobowych jednoczecnie administratorem, należy kontaktować się
korespondencyjnie na adres siedziby firmy lub wysyłając korespondencję na adres
e-mail: biuro@silownieparkowe.pl lub biuro@damart.pl
Dane osobowe Klientów i Osób kontaktowych mogą być przetwarzane przez Administratora w
następujących celach: czynności zmierzające do zawarcia umowy handlowej, włączając w to
przypadki, kiedy do zawarcia tej umowy wymagane są dane osoby działającej w interesie i w
imieniu Klienta, Użytkowania systemu faktury elektronicznej w zakresie wskazanych danych w
wniosku o udostępnienie faktur w formie elektronicznej na podstawie podpisanego porozumienia o
udostępnienie faktur w formie elektronicznej. Odpowiadania na zapytania związane z
asortymentem towarowym oferowanym przez firmę. Realizacji obowiązków prawnych
spoczywających na Administratorze wynikających m.in. z przepisów prawa podatkowego i
przepisów o rachunkowości. Wykonywania przez Administratora czynności w oparciu o zgodę
osoby, której to dotyczy np. wysyłki newslettera lub zgody na udział w wydarzeniach, których
organizatorem jest Administrator. W przypadkach weryfikacji czy dana osoba fizyczna jest osobą
uprawniona do reprezentowania Klienta, w szczególności, jeżeli osoba taka zaciąga zobowiązania
w imieniu Klienta np. pobierając towar w imieniu Klienta na podstawie posiadanego upoważnienia
lub dochodzenia roszczeń z tytułu wykonywania umów handlowych oraz ochrony przed takimi
roszczeniami. Marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług lub utrzymywania relacji
biznesowych pomiędzy Klientem i Firmą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej
Podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora danych.
W przypadku przetwarzania danych osobowych przy czynnościach zmierzających do zawarcia
takich umów Administrator przetwarza następujące informacje: nazwa firmy, imię i nazwisko
Klienta, adresy dostaw towarów wskazanych przez Klienta, numer NIP, numer rachunku
bankowego, podpis Klienta lub osoby przez niego upoważnionej na dokumentach wymagających
podpisu, adres e-mail podany do korespondencji, numer telefonu kontaktowego, historię
przesyłania zapytania ofertowe i zapytania o produkty.
W przypadku przetwarzania danych osobowych Osób kontaktowych Administrator przetwarza:
nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, zajmowane stanowisko, posiadane
uprawnienia wskazane przez Klienta, numer dokumentu tożsamości, w przypadku uprawnień do
reprezentowania Klienta w zakresie odbioru towarów w imieniu Klienta, historię komunikacji z
Osobą kontaktową.
Podanie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne i nie jest wymogiem
ustawowym lub prawnym, jednak ich brak uniemożliwi wykonanie określonych działań ze strony
Administratora zmierzających do zawarcia umowy handlowej lub innych usług, które są
świadczone przez Administratora. Administrator nie przetwarza żadnych danych osobowych w
celach automatycznego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w Ogólnym
Rozporządzeniu dotyczącym ochrony danych osobowych.
Dane osobowe Klienta lub Osób kontaktowych przechowywane w celu wykonania umów
handlowych są, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przechowywane przez okres
minimum 5 lat od momentu powstania obowiązku podatkowego.
W innych przypadkach jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
wyrażonej przez osobę, której dane są przetwarzane (np. newsletter), dane przetwarzane są do
momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie.
Dane osobowe Klienta i Osób kontaktowych Administrator pozyskuje w ogromnej większości
przypadków bezpośrednio od osoby zainteresowanej, która podaje swoje podstawowe dane podczas
kontaktu z pracownikami lub przedstawicielami handlowymi Administratora. Informacja taka może
być dostarczona do administratora: na piśmie poprzez wysłanie korespondencji pocztowej na adres
Administratora, wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu nawiązania kontaktów
biznesowych lub zapytań o produkty z prośbą o udzielenie odpowiedzi zwrotnej lub telefonicznie,
kontaktując się z pracownikami Administratora. Administrator może pozyskiwać dane z informacji
ogólnie dostępnych, takich jak Krajowy Rejestr Sądowy lub odpowiedni z bazy CEIDG (Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), GUS (Główny Urząd Statystyczny),
firmowych stron internetowych, w zakresach danych publikowanych w sposób jawny.
Każda osoba fizyczna, której dane przetwarza Administrator ma prawo do: dostępu do treści swoich
danych, sprostowania danych, ograniczenia ich przetwarzania, wstrzymania dalszego przetwarzania
danych i egzekwowania prawa do bycia zapomnianym. Administrator niezwłocznie po uzyskaniu
takiego żądania od osoby, której dane są przetwarzane, po potwierdzeniu jej tożsamości żądanie
spełnia.
W celu realizacji praw o których mowa powyżej należy kontaktować się na adres siedziby Firmy
DAMART lub wysyłając korespondencję elektroniczną na adres: biuro@silownieparkowe.pl
W przypadku zgód na otrzymywanie newslettera, rezygnacja z usługi odbywa się w sposób
automatyczny po wykonaniu określonej czynności usunięcia swojego adresu e-mail z listy
dystrybucyjnej.
Administrator udostępnia dane następującym podmiotom, które wspomagają działalność
prowadzoną przez administratora: Firmom transportowym i spedycyjnym współpracującym z
Administratorem, w zakresie adresów dostaw towarów oraz danych osób uprawnionych do odbioru
towarów w imieniu Klienta, Firmie prowadzającej dla Administratora usługi zarządzania kopiami
zapasowymi użytkowanych systemów informatycznych oraz innym podmiotom współpracującym z
Administratorem.
W każdym przypadku udostępniania danych osobowych lub zaistnienia możliwości udostępnienia
takich danych Administrator stosuje procedury organizacyjne i środki techniczne minimalizujące
zakres udostępnianych danych oraz ryzyko dostępu do tych danych przez osoby inne niż
pracownicy Administratora.
Administrator przekazuje dane osobowe Klientów i Osób kontaktowych wyłącznie w zakresie
koniecznym do realizacji określonego celu handlowego, w szczególności nie udostępnia danych
innym podmiotom w celach komercyjnych oraz nie sprzedaje danych osobowych. Ochrona
informacji związanych z danymi Klientów oraz Osób kontaktowych jest dla Administratora
zadaniem priorytetowym.
Administrator nie udostępnia danych Klientów oraz Osób kontaktowych poza granice Unii
Europejskiej, za wyjątkiem sytuacji, kiedy taka dyspozycja zostaje zlecona przez Klienta.
Administrator nie będzie przetwarzał danych w sposób zautomatyzowany (w tym w formie
profilowania)
Klient ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do
organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres:
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o cookies kliknij tutaj